MIT GARANTÁLUNK? 


 Bármit is vásároljunk felmerül a kérdés, hogy mennyi ideig és mire vonatkozik a garancia. Mi használt termékeket árulunk, melyek különféle gyártóktól származnak, akik egykor garanciát vállaltak, ami természetesen lejárt. Ennek ellenére egy kerékpár (a párizsival ellentétben) karbantartva a garanciális időszaknál sokkal hosszabb ideig elél, ez vitathatatlan.


 Mi az tehát amit garantálunk?

 Azt tudjuk garantálni, amit mi alkottunk a kerékpáron. Ez pedig az, hogy a kerékpár használatra kész, és beállított. Átadás előtt minden kerékpárt átszervizelünk, beállítunk, az elhasználódott alkatrészeket cseréljük, így ezekkel jó darabig (tapasztalat szerint akár évekig) nem lesz gondod.

 Vásárlás előtt telephelyünkön lehetőség van, és javasolt a kerékpárt kipróbálni. Ha valami nem teljesen olyan, mint szerinted kellene, akkor még helyben orvosoljuk a problémát, és segítünk a személyes beállításokban is.

 A garancia nem terjed ki a kiegészítőkre, mint pl. lámpák, sárhányók, csengők, stb, a nem rendeltetésszerű használat során bekövetkezett károsodásra, illetve a gumik defektjére.

 Hogy működik és mennyi ideig él a garancia?

 Ritkán előfordulhat, hogy a kipróbálás során nem jön elő egy probléma, ami használatnál mégis jelentkezik. Ilyen esetben kérjük ezt mielőbb jelezd felénk. Épp emiatt vásárlás után érdemes rögtön hadra fogni a szerzeményt, nem betenni a tárolóba. A garancia időtartama a vásárlástól számítva egy hónap, melyet ócsai szervizünkben lehet érvényesíteni, telefonos egyeztetés után. Természetesen, ha a későbbiekben bármi olyan gondod akadna a kerékpárral ami beleférhet a garancia fogalmába akkor is érdemes ezt telefonon jelezned felénk, hátha tudunk segíteni. 

 GLS és MPL által kiszállított kerékpárjaink esetében 14 napos visszavásárlási garancia él. Ha mégsem felel meg a kiszállított kerékpár az elvárásaidnak, 14 napon belül visszaküldheted nekünk és visszatérítjük a kerékpár vételárát. A problémát e-mailben, vagy telefonon előzetesen jelezd felénk.

 FONTOS, hogy ne más szervizbe vidd, ha problémát tapasztalsz, hanem előbb minket hívj, a garancia csak így érvényes. Szerencsére elenyésző probléma jelentkezik, és legtöbb esetben egy telefonos tanácsadással megoldódik.

Bármi problémád adódik, hívj minket, segítünk amiben csak tudunk :)